Ich fahre jetzt nach Berlin

Vet att jag är väldigt bra på att uppdatera men jag orkar nog inte ha en blogg där jag uppdaterar minst en gång varje dag. Helgen lite kort - musikal i fredags med underbara Ida och chill i Bromma i lördags. Igår packade jag mest och pluggade, träffade även fisen Alexandra en stund. Kollade också på hockeyn... Fiasko. Dock är Viktor Fasth helt amazing. Nu kommer det jag skulle komma till i det här inlägget - idag åker jag till Berlin! Woop woop. Det ska bli ruskigt skoj, åker med min tyskagrupp. Förhoppningsvis blir det röj på kvällarna, ser fram emot det! Kommer hem på fredag. Och ni som läser det här, snälla messa eller ring inte mig under tiden jag är där för det blir så dyyyyrt. Kommer ha mobilen på så att jag kan ringa vid nödfall. Tar med min kamera så jag kommer förhoppningsvis hem med massa bilder som jag kanske kan lägga upp här. Nu måste jag packa klart och göra mig i ordning. Tchüss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0