Keep that smile

I princip alla mina närmsta vänner är borta just nu, Kroatien, Turkiet, Norge, landet osv osv. Lite halvkul. Men hittills har jag i alla fall lyckats hitta på någonting kul och umgås med någon varje dag. För tillfället har jag lite halvångest över min garderob, jag vet ju aldrig vad jag ska ha på mig när jag ska ut! Kan bero på vädret också men jag behöver uppdatera. Kul att behöva göra det när det bara finns massa halvkul rea-kläder ute i alla affärer... Ikväll ska jag i alla fall satsa med mamma, och det ska vi göra i Kista. Dags att avrunda nu känner jag så vi säger väl så antar jag. Ja... Jag inte riktigt vet vad jag ska göra med alla bilder jag tar med min nya systemkamera, så lägger upp två som beskriver livet just nu. Hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0