Make you feel my love

Jag hatar att sova länge, vaknade som tur var 12 av sms. Lagade american pancakes och käkade framför Oprah. Gästen som var där idag berättade om sin son som tog livet av sig för något år sedan och allt kring det. Det var så himla hemskt och jag grät floder. Tänkte på hur jag själv skulle ta det ifall någon i min familj eller någon vän skulle ta självmord. Gråter nu när jag skriver det också, hehe. Usch vad hemskt det skulle vara! Är så glad över att ha en så underbar familj och fina vänner ♥ På tal om fina vänner, åh vad underbart det är när de kommer hem! Igår myste jag med Lisa hela dagen och vi myste med lite härliga grabbz, badade och kastade sjögräs på varandra. Sweet. Idag blir det mys med vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0